Gästebuch - Guggemuusig Gaschtro-Noome, Basel

Guggemuusig Gaschtro-Noome Basel, gegr. 1979
Guggemuusig Gaschtro-Noome Basel, gegr. 1979
Gaschtro-Noome Basel
Direkt zum Seiteninhalt

Hauptmenü:

Willkommen in unserem Gästebuch
Das Gästebuch hat 244 Beiträge am 24.04.2018 um 12:20:32
Seite: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | admin
 
Von: Reinhold Am: 29.04.2011 um 12:47:49 Eintrag: 64
Sali Phil ! :moin:
Verfüge leider über keine aktuelle E-Mail Adresse von Dir. :kahnung: :kopfkratz:
Deshalb auf diesem Wege nachträglich alles Gute. :drink:
Gruß
Reinhold :grins:
 
Von: Phil Am: 28.04.2011 um 10:04:16 Eintrag: 63
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnkkkeeeeeeeeee für die schöni Burzeldaagcharte ha mi rissig gfreut!!! :grins: :grins:

Bis an dr GV freu mi scho :grins:
 
Von: 1. Gloggebaum Am: 05.04.2011 um 13:38:35 Eintrag: 62
Liebs Bummel-OK, viele härzliche Dank für de tolli Bummel. Au wemmer früeh händ müesse ufstoh, isch's super gsi! Härzliche Dank au an d'BAWA's - händ ihr super gmacht. Jetzt freu ich mich aber trotzdem uf d'Guggepause. Puhh, die hämmer doch würkli verdient! E gueti und erholsami Zyt wünscht euch allne, dr neui resp. alti 1. Gloggebaum Yvonne
:freu:
 
Von: Die Drr's Am: 04.04.2011 um 21:04:00 Eintrag: 61
Liebes Bummel-OK :dance: :dance: :dance:
Wir möchten uns recht, recht herzlich für diesen sehr schönen Bummel bei Euch bedanken.
Das frühe aufstehen hat sich echt gelohnt. Es war sehr schön und informativ.
Die Stimmung war toll. Es war ein wunderschöner Tag für uns. Wir haben es sehr genossen. :dance: :dance:
Christel und Max
Email  
Von: Anita Am: 04.04.2011 um 13:09:06 Eintrag: 60
Auch ich möchte es nicht versäumen, dem OK nochmals für den tollen Bummel zu bedanken. Das Programm war abwechslungsreich und spannend und die Organisation perfekt, dass Ihr auch noch solch ein Wetter bestellt habt, war das i-Tüpfelchen.
:freu:
Auch bei den Basler Waggis möchte ich mich herzlich bedanken, die Verpflegung und der Service im Keller waren super. Es ist schon toll wenn man nicht selber arbeiten muss, sondern sich einfach nur hinsetzen kann. :dance2:

Traurig haben mich die vielen Tränen am Ende im Keller gemacht, ist es das Wert? :kopfkratz:

Ich freue mich darauf Euch alle an der GV wieder zu sehen und dass ich nun doch nicht ohne Dani Fasnacht machen muss. :grins:

Ich wünsche allen eine erholsame Guggen freie Zeit. Anita
 
Von: Haugg`s Am: 04.04.2011 um 12:34:02 Eintrag: 59
Mir halte uns kurz:
Mir möchte im Bummel-OK rächt härzlich für dä supertolli Bummel dangge. Mir hän uns zwar sehr frieh am Morge troffe, aber es isch vo Afang a superschön und au sehr interessant gsih, well immer e chli öbis gloffe isch. S`Programm het Unterhaltig und Kultur beinhaltet. S`Ässe isch sehr guet gsih, sigs am Mittag oder au Zoobe.
Merci viel mol
Posousaphon`s
Email Homepage  
Von: Niggi Am: 04.04.2011 um 00:26:04 Eintrag: 58
Es isch e super Bummel gsi, alles het gstumme, viele Dank nomol im Organisations OK. Het sehr viel Freud gmacht. Lg Niggi
 
Von: Tschgg the Bssli Am: 30.03.2011 um 06:32:44 Eintrag: 57
Ich sag numme. :hmmmm: Back to the Roots :freu:
 
Von: e Fan Am: 29.03.2011 um 12:05:07 Eintrag: 56
E. Fan Viel spass hüt zoobe und das ihr jo fyl
A wärter greged egal wohär sy kömme. :freu: :freu:
Email  
Von: Niggi Am: 23.03.2011 um 11:22:41 Eintrag: 55
Yeah, heute Einschreiben :freu:

bis hüt Oebeli...lg Niggi
 
Von: BIWIS Am: 22.03.2011 um 09:16:07 Eintrag: 54
Liebi Gaschtro-Noome
au mir wotte die letschti Fasnacht nyt misse miese. Es isch au das Joor widder sauglatt gsy.
An dääre Schtell wotte mers nyt versuume, im Vorschtand, em Rolli und em Cello für iiri tolli Arbet wo sy laischte dient z'bedangge
Liebi Griessli
Eveline & Roger
 
Von: Baslerwaggis 57 Am: 21.03.2011 um 01:00:37 Eintrag: 53
Im Name vo der Waageclique Baslerwaggis57 mecht ich Eych Gaschtronoome härzlig dangge dass ihr dr Wäg nach Scheenebuech an unseri Waagevernissage gfunde hänn.Dr musiggkalich Uffdritt hett de Passive und de Aggtive super gfalle.Myr hoffe ihr hänn au dr Plausch gha am spiele und plaudere.Drumm nonemool e dreyfachs BASLER WAGGIS
Dr Webmaster
Stephan/Steve
Homepage  
Von: Dnny am Pc Am: 18.03.2011 um 19:22:51 Eintrag: 52
:moin: Au wenns nid richtig Baselditsch isch hoffi sgfallt euch trotzdäm echli.

Vom Sundig uffe Mändig
ha sauschlächt Pennt
im Kopf sinn Gedangge grennt und grennt

Närvig bini scho Wuche vorhär gsi
au unser Requisit isch dodra schuldig gsi.

Am Mändig zmiddag am halbi eins
isch alles in Ordnig s git numme no eins.

Ind Reihe schdoo und Larve abe
sich an dr Freud vo de Mensche laabe.

So gots mir an dene drei Dääg
trotz Miedigkeit fühli mi subber zwääg.

Doch scho isch Donnschdig fascht ischs verbi
no eimol schdöön mir alli i.

Nomol Kessle Schränze alles gä
mir löhn uns d Freud nid eifach nä.

Doch scho schlots vieri uff dr grosse Uhr
Jetzt ischs verbie swird wieder stur. :umfall:



Die 3 scheennschde Dääg sinn jetzt verbi
has gnosse mit euch kenne zämme z si.

Dr Dänny vom Theresli.
Email  
Von: Christel und Max Am: 18.03.2011 um 11:53:01 Eintrag: 51
Liebi Gaschtro-Noome :dance: :dance:
Mir bedangge is fyr die tolli Faasnacht mit Euch. Wir fraie is uff die näggschti Faasnacht mit de Gaschtro-Noome.
Liebi Gruess vo de Christel und em Max :drink: :freu: :freu: :freu:
Email Homepage  
Von: karin Am: 18.03.2011 um 08:56:35 Eintrag: 50
hallo gnoome,i hoff ihr händ euch alli guet erholt,vo de 3 schönste dääg :hehehe: ,ihr händ super guet usgseh und gspielt,eifach nur :zensiert: stark :dance2: ,vieli liebi griessli vo dr karin
 
Seite: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | admin
Folgen Sie uns auf
Facebook
Copyright 1999-2018 Guggemuusig Gaschtro-Noome. Alle Rechte vorbehalten.
Zurück zum Seiteninhalt | Zurück zum Hauptmenü